Första dagen på VFU:n

Wow vilken dag jag haft. Hur kul som helst. Visst jag såg säkert mest ut som ett levande frågetecken typ hela dagen. Men det kan man väl får vara så här första dagen. Är ju trots allt nästan 16 år sedan jag var i deras sist. Det händer lite på 16 år om man säger så. Vi hade då ingen interaktiv skrivtavla (smartboard) för att nämna något.

Har egentligen hur mycket som helst att berätta men är lite lagom seg nu så det kanske blir en annan gång.
Kan dock berätta att jag fick lite smått ansvar att presentera Sydamerika när jag råkade nämna att min fina sambo är en chilli. Så jag kan kanske ta med lite grejer att visa och så. Jaja vi får väl se, tänkte köra lite brainstorming senare ikväll.

Precis nu när jag tänkte lägga ner här och så hör jag att en telefon vibrerar men inget hos oss. Vi hör grannars telefon vibrera, vad då skumt?

Ska nog försöka ringa hem till pappsen igen. Idag blir min kära pappa 57 år. GRATTIS!!!!!!!

Vi höres!

/Ida


Kommentarer
Erika

Kanske inte e telefonen som vibrerar..? ;)

2009-11-23 @ 18:38:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0