ett försök till inlägg

har försökt börja på det här inlägget många gånger nu.

men är för deppig att skriva egentligen. känt mig nere ett tag nu. vet egentligen inte riktigt varför. är väl mitt sjukt dåliga självförtroende som spökar. Mitt självfötroende är lika med noll. Önskar det fanns piller för sånt också. ett piller dagligen för att helt våga stå för sig själv i alla situationer. Undrar vart man köper ett sådant.

drygt en vecka kvar till 23-årsdagen. När man var liten som min kära barn på vfun så började man räkna ner många månader innan man fyllde år. Nu orkar jag knappt bry mig. Men ska bli riktigt  kul att träffa mina systrar och göra något kul. Då känns den här veckan lika lång som den gjorde när man var liten och längtade efter sin födelsedag.


//


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0