Dags för skolan igen

Måndag igen och dags att dra sig mot universitetet igen.
Först föreläsning och sen seminarium på eftermiddagen. Känner mig inte helt förberedd inför det men men.

Igår kväll började jag scrapbooka igen. Blev ganska fint, men pricket över i:et saknas, får titta lite på det ikväll kanske.



Om allt gick som planerat så ska det vara en bild ovanför här. Men mitt alster känns inte helt färdigt, men ville i alla fall se om bilden kom med. Kanske finns det någon där ute som har något tips?!

Nä nu får jag väl börja göra mig iordning och kanske försöka titta lite till på litteraturen till seminariumet.

Ha en bra dag allihop!

/Ida


Kommentarer
Ulliz

Hej Ida!

Kul att du skaffat blogg! Fick ju lov att gå in och titta :) Kul med scrapbooking... verka jätte roligt. Men en himla dyr hobby, så därför har jag inte vågat gett mig på det! Hihi! :)

2009-11-18 @ 16:09:10
URL: http://lyckoosten.bloggspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0