Uppdatering

Förlåt för den dåliga uppdateringen de senaste dagen, men jag har firat jul och bara ägnat mig åt mina nära och kära.

Just nu sitter jag här och försöker skriva lite på en uppgift vi har över jul. Men blir störd av alla dessa raketer. Jag tror att någon på fullaste allvar tror att det är nyårsafton idag, men de har tagit fel på tiden med. Det har smällt som bara den sen klockan sex, men just nu verkar de ha ett litet uppehåll. hur länge detta nu varar.
Jaha nu kom det en till.
Går verkligen inte plugga med allt smällande. Ett tag lät det lika mycket som på självaste nyårsafton vid tolvslaget.

Har i alla fall skrivit ner min intervju idag, ord för ord precis som det är sagt. Känner mig lite duktig.

Var på banken idag och satte in pengarna jag fått in på tupperware och passade på att se om de hade nyckel till min lilla spargris. Nu när banken i R-by inte finns längre så kan de ju inte hjälpa mig. Tjejen går i alla fall iväg och kollar efter nyckel till den. Men då visar det sig att de slängt alla för de säljer inte spargrisar längre. Ett utdöende släkte helt enkelt.



Här är i alla fall en bild på min gris, tycker den faktikst är ganska fin. Så nu måste jag bara hitta en hemmagjord nyckel för att komma in i den. Tips mottages tacksamt.
Tycker i alla fall att det är lite synd att banken inte säljer spargrisar längre. Vi ska helt enkelt bara spendera hela tiden.

Kanske dags att försöka skriva några ord till innan José kommer hem. Han är och leker med sina syskonbarn. Både han och de är i himmelriket då. Själv pluggar, det är lite surt att vara student.

Vi ska i alla fall göra lite champijonfilé när han kommer hem. Fest varje dag nu *ler*

Ha det bra alla!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0