Tandläkarbesök

Varit hos tandläkaren nyss. Var det gamla vanliga, lite tandsten och tjat om tandtråd. Men det är så tråkigt med tandtråd men är väl dags att ta mig i kragen på den biten med. Men har ju i alla fall studentrabatt, notan slutade på 270 kr, helt okej för att veta att tänderna är okej. Tänderna ska man ju trots allt helst ha med sig hela livet.

På vägen hem i bilen satte jag på radion, första låten som kommer upp är "Sommartider". Är det bara jag som tycker att det känns totalt fel, särskilt när det är åtta grader kallt ute.

Ikväll är det Ida-kväll. José ska iväg på bio med sina systrar och jag ska passa på att se en 100%-ig Ida film, nåt José inte klarar av alls. Eller kanske scrapbooka, vi får se.

Dags att städa lite innan plugget kräver min uppmärksamhet igen.

Ha en bra dag!

//Ida



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0