Bakar

Bakar lite idag. Egentligen skulle man väl plugga lite men orka. Förhoppningsvis kommer det lite folk på min hemma demo på onsdag. Måste ju bjuda på lite gott då, så bara dags att börja baka. Ska passa på att inviga bakunderlägget så kanske jag kan säga något ännu bättre om det imorgon när jag har demo.

Har jag sagt att jag älskar min köksmaskin??? Det blir så mycket lättare att bakar, älskar att ha hembakt hemma. Ska försöka få ihop lite lussekatter sen med, men måste dubbelkolla receptet med mamma. Är hennes recept och jag blir osäker om det inte saknas något, men det tutar ju bara upptaget, så typiskt mamma. Gissar på mormor eller moster.

4 min kvar innan bullarna är färdigjästa första omgången, kanske dags att göra sig redo.

//


Kommentarer
Mormor

Hoppa DU fick tag imamma,kan varit vi som pratade.M

2009-12-09 @ 15:14:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0