70-års fest

Varit på 70-års fest ikväll. Mycket trevligt och mycket god mat.

Det är inte så ofta man ser ett kommunalråd leka kurra gömma men det stod på schemat ikväll. Pippi var också en favorit både för barn och kommunalråd. Var riktigt roligt att se. Fick även lite bebisgos med uppmaningen att det var dags för mig att börja träna. Får se hur det blir med den saken men bebisgos är alltid mysigt.

Tidigare idag fick jag lite egentid när José åkte och lekte med sina "clementiner". Tänkte då att jag kollar på lunarstorm om jag ens finns kvar där. Det fanns jag och där hittade jag alla gamla lunarmejl som José och jag skickade till varandra i början mest innan vi ens träffats på riktigt. Var så mysigt att läsa. Se hur man tänkte om varandra då och nu. Jag hade nog aldrig trott när jag mailade till honom att jag ville komma till växjö och se hur han hade det. Att jag något år senare skulle flytta hit och bli sambo med denna underbara kille. För underbart för att vara sant. Visst ibland är vi inte alltid överens om saker och ting men finns ingen jag hellre skulle vilja vara med. När livet känns lite extra mörkt finns han alltid där och stöttar mig som ett ljus i mörkret. Älskar dig José-Miguel!!!!!!!
Har sparat ner alla gamla mejlen i datorn nu för att de inte ska försvinna om min alias på lunarstom gör det. Vill verkligen inte glömma den tiden. Är så glad att jag sparat mejlen, man minns inte själv hur allt var.

Imorgon är det Lucia, vilket i år betyder jobb för min del, men känns sjyst med lite extra pengar, får ju förhoppningsvis dom innan jul så det är extra välkommet.

God natt på er!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0