Lite uppdatering av kalendern

Igår fick jag en hård tvål i form av ett hjärta med doft av tranbär. I början av december fick jag ju också en tvål som jag inte kunde bestämma vilken doft det var för jag var förkyld. Det var pepparkaka (det stod visst på insidan av luckan upptäckte jag senare).
 
Idag gömde det sig ytterligare en body lotion med japanska körsbärsblommor tror jag de heter om man översätter från engelska.
 
Jag har ju långt ifrån provat alla produkterna. Jordgubbsduchcremen har jag provat och nja vet inte om jag vill lukta så mycket jordgubb sen är det ganska svårt att få ut ur flaskan man får trycka ordentligt. Det blir ju liksom lättare också av att man är blöt om händerna när man är i duschen eller inte. Nattkrämen gillade jag också. Läppbalsamet med jordgubb gillar jag men det försvinner för fort. Pepparkakstvålen luktar verkligen pepparkaka. Hård tvål (eller vad det kan tänkas heta) är inte riktigt min grej. Det gillar jag mest hitills är handkrämen med mandel. Underbar, går snabbt in i huden och luktar jätte gott. Lite osmidig förpackning kanske (hårfärgstuben) men man vänjer sig. Undrar hur förpackningen är i orginalstorlek och vad den kostar. Bara tio luckor kvar nu. Jag är absolut nöjd med kalenderna så här långt. Perfekt sätt att få testa många olika produkter. Jag skulle abslout kunna tänka mig att göra detta igen. Sist jag kollade med en kompis som köpt den som fanns i butiken (jag köpte min på nätet) så verkar min vara bättre men det är rätt många dagar sedan så nu kanske hennes är bättre.
 
Nu är det bara en vecka kvar innan jullovet. Jag har JULLOV! Det var ett tag sen sist.
 
Nu ska jag försöka sluta innan jag inte har någon läsare kvar på det här inlägget. Trevlig tredje advent på er förresten.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0