Kalender

Idag fick jag ytterligare en "hård" tvål. Denna gång med chokladdoft. Egentligen använder jag inte alls såna men det får man väl göra nu. Jag tycker det är lite mycket med tre stycken i en kalender. Lite mer produkter måste de väl ha? Sen alla dessa kroppslotion i olika varianter med olika namn, jag har inte riktigt satt mig in i vad som egentligen är skillanden mellan body lotion, body milk, body whip, body puree. Jag hoppas verkligen inte det är fler varianter i de luckor som är kvar. Jag funderar på om jag inte ska göra en liten sammanställning på vad jag fått i kalendern, jag menar vi är ju nästan i mål nu. Detta har jag fått:
 
5 kroppslotion med olika namn se ovan (moringo, clementin, mango, vit mysk, janpanska körbärsblommor)
3 duschkrämer (jordgubb, moringo, kokosnöt)
3 läppglans (jordgubb, hallon, honung)
1 ögonskuggspensel
1 badsvamp
3 hårda tvålar i form av ett hjärta (pepparkaka, tranbär, choklad)
1 nattkräm
1 dagkräm
1 ansiktsmask
1 läppstift
1 handkräm (mandel)
 
Det som skulle stå på min önskelista i kalendern nu med tre dagar kvar är:
Någon mer handkräm om jag ska få något som jag redan har fast i annan doft. Gill ar skarpt den jag har fått.
Något till fötterna. Mamma har något bra fotkräm från bodyshop så den kanske man kan hoppas på.
Något mer i sminkväg.
De brukar ha mycket bodybutter i butikerna och det är en produkt jag skulle vilja testa. Men snälla ingen mer body lotion. Är väl lite samma sak men ändå inte.
Parfym men bara om det är den i som jag spanat in i butiken, hahahaha.
 
 
Vi får se vad som döljer sig i de sista luckorna. Nu filmdags.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0