Imorgon är det dags

Jaha imorgon är det då dags för att bege sig mot universitetet igen efter 13 veckors ledighet tror jag det är. Jag vet att jag nog har den jobbigaste perioden på universitetet framför mig och det gör mig ju direkt inte mer motiverad att åka iväg imorgon.
 
Kom på för någon timme sedan att kursen jag börjar imorgon troligtvis har lagt upp material på någon av alla de lärplattformar som finns. Jag BORDE ha tänkt på det tidigare, kanske ännu ett bevis att jag släppt allt med skolan. Där hittade jag ju förstås massa material, bland annat kunde jag se all litteratur vi ska ha till tentan den 21/9. Fick riktig ångest då jag först inte trodde att jag beställt någon av böckerna vi behövde, men som tur var missförstod jag mina egna anteckningar på litteraturlistan. Till slut visade det sig att det bara var en bok jag missat beställa, så den klickade jag hem på en gång. Den är beställd och ska komma senast en vecka innan tentan så det borde vara lugnt. Nu är det bara en bok jag inte beställt. Men leveranstiden var så lång och boken var ganska dyr vill jag minnas så jag håller tummarna för att den inte är jätte nödvändig, annars får jag väl försöka läsa referensexet på bibblan.
 
Imorgon ska jag också luncha med min underbara vän I. Hon har köpt lite böcker av mig som jag ska överlämna och varför inte göra något roligt av det och samtidigt ta en lunch. Dock har jag insett att jag glömt ta bort alla mina markeringar (ni vet såna där små smala remsor man kan göra markeringar i böcker med) i de böckerna så det får nog bli nästa projekt när jag lägger ner här. I någon böckerna är det överdrivet många så bäst att ta bort dem =)
 
Enda fördelen med att börja imorgon och att sambon nog fortfarande är sjuk imorgon är att jag kan ta bilen imorgon och får minst en halvtimmes sovmorgon, ganska skönt med tanke på att vi börjar tidigt imorgon. Jag som sovit till 9,30-10,00 sista dagarna. Vid den tiden imorgon ska första passet vara överstökat.
 
Imorgon kommer också tvättmaskin killen. Jag hoppas verkligen att det är ett garantifel på maskinen, men är beredd på det värsta.


Kommentarer
Inka

Tack för böckerna och lunchträffen, det var så härligt att se dig igen! :-) Kram.

Svar: Tack detsamma.
Ida

2012-09-04 @ 16:50:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0