Servisen

Jag vill börja med att påpeka att jag inte har bestämt mig till hundra att jag vill ha servisen. Det började kommenteras om servisen så jag vill bara klargöra att jag inte bestämt mig helt. Fick ju bara veta att den existerade i onsdags. En servis ska man ju ha hela livet sen.

Mormor, du undrade om namnet och nej det är inte hemligt. Den heter Ostindia från Rörstrand.

Jag lovar att jag har bestämt om jag vill ha den eller inte,    tills födelsedagen eftersom många antyder att det kunde vara en bra present. Så köp inget nu men det kommer en önskelista framöver för den som önskar och då kanske servisen finns med.

Fick tipset om att det fanns en outlet med bland annat rörstrand på kosta outlet. Kanske blir det en runda dit i helgen om vi inte har nåt bättre för oss.

Tillbringade helgen i Malmö hos underbara Erika. Läs mer på hennes blogg om våra äventyr eller ja äventyr och äventyr. Var ganska lugnt. Istället för att skriva ett inlägg om det så ska jag sätta mig och läsa lite kurslitteratur i matematik. Visst låter det intressant???


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0