Onsdag

Dagen idag har bestått av halvdag i skolan med två seminarium. Satt och bedömde elevlösningar på olika matteproblem bland annat nationella proven. Det var inte det lättaste alltså. Det blir nog en av de svårare delarna med mitt framtida yrke.

Har också varit och lämnat min beställning till kunden. Kändes bra att få in de pengarna. När jag hämtade grejerna igår så tipsade hon mig om att försöka få ihop lite extra beställningar denna veckan eftersom det är en storvecka och lite så. Ska försöka så får vi se. Fick ju hem två skafferiförvaringssaker igår. En som jag beställt själv och en som jag jobbat mig till. Är småsugen på att diska upp dom och få in i skåpet. Blir ju sugen på att få in allt i fina burkar. Men får bli lite i taget.

Har fixat med mina returer till ellos. Beställde ju fyra kjolar och hade nog inte räknat med att alla skulle passa men nu blev det två som får åka tillbaka. Den ena fick jag världens största rumpa i. Vissa saker behöver man inte framhäva extra mycket. Den andra jag skickar tillbaka var för liten. Den måste varit felmärkt eller nåt. Var jätte liten jämfört med de andra kjolarna i samma storlek. Jaja nu har jag klickat in returen på nätet så ska bara lämna in paketet på ica imorgon. Blir ju inte så dyrt heller nu när två får åka tillbaka även om det blir en extra kostnad för returfrakt men det kan det vara värt. hade ju gratis frakt på paketet när det skickades till mig så.

Har också funderat vidare på min servis. Den är fin och så men fortfarande lite rädd att jag ångrar mig om ett år eller så. Jaja är ju ingen super panik att bestämma sig även om mamma verkar tro det. Problemet blir bara vart jag ska förvara den, får önska mig ett mindre vitrinskåp också tror jag. Hahahahahahaha

Insåg just att jag har börjat de tre senaste styckena med har (också). Ingen bra svenska där inte. Jaja jag är inte behörig i svenska än så kraven får inte vara så höga. Har väl typ läst max 3hp svenska än och är inte examinerad i ett enda.

God natt på er!

Imorgon väntar en dag med svenska seminariumoch par-arbete.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0