Kvällsplugg

För första gången denna terminen sitter jag och pluggar efter att José gått och lagt sig. Men kände att det var lika bra att försöka bli färdig, annars försöker jag nog hålla kvällarna lite lediga från plugg, i alla fall den senare delen av kvällen. Känns som att jag kanske tar på mig för stort ansvar för det här grupparbetet, men jag vill att det ska kännas bra när jag skickar in det. Det enda som far illa är att jag inte har hunnit så mycket på det individuella men jag "har ju hela helgen på mig". Var väl en reklam som gick nåt sånt för några år sen, undrar vad den gjorde reklam för. hmmm. Ligger ändå i bättre fas än många andra med det tror jag, det är lugnt.

Upptäckte just nu att jag har fått en finne i örat. Är ganska många år sen jag hade det nu. Tror knappt jag haft det sen jag  hade hörselgångsinflammation, vilket jag från början trodde var en finne i örat. Väldigt irriterande är det, hoppas bara inte den syns allt för väl, hel knall röd i örat eller nåt. Kanske inte så snyggt.

Min sjukt deppiga attityd som var i förra inlägget känns bättre nu. Även om jag inte direkt är sprudlande glad.

Har i alla fall bestämt mig för att senast släcka ner datorn för dagen vid halv tolv.

MEn har lite svagt sällskap för att inte väcka José.



Kanske inte bästa versionen men ändå.

Nä nu får det bli några rader till skrivna innan jag stänger de blå.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0