Ett tag sen sist.

Ja nu var det ett bra tag sen jag bloggade sist, men har liksom inte haft lusten.

SÅ vad har hänt sen sist. Ja som ni kanske läst på facebook så blev José och jag filmade av kanal 5:s tv-team. På måndag tror jag det är, så börjar serien. Vi får väl titta på hela serien och se om de klämt in oss någonstans. Skönast vore nog om de inte tog med oss. För jag tror jag gjorde bort mig rejält, höra sin egen röst brukar också vara jätte jobbigt. Fast samtidigt bore det ju lite kul om man nu skulle vara med i nationell tv, bara för att liksom. Men hoppas de klipper i inslaget lite, för jag tror det kan finnas några bra bitar i alla fall.

Sen har ju skolan börjat. Till att börja med var jag på väg att börja skolan helt fel dag. Jag har kopplat bort det där med datum lite på semestern, så var på väg att gå dit en dag för tidigt, men kom på det kvällen innan i alla fall. Hade ju känts lite jobbigt om jag åkt dit på fel dag och ingen annan hade varit där, hahahhahahaha.

tror i alla fall att denna terminen kan bli ganska intressant. Men det känns som det blir mycket nu. Gillar dock starkt läraren vi ska ha i historia i december, vi har redan fått schema och litteraturlistan. Det är att vara välplanerad. Me like=)  Men har fått veta att vi troligtvis ska ha samma lärare i religion som i våras och det gav INGEN positiv upplevelse. Allt var så dåligt skött och när vi som studenter kom och krävde våra tenta resultat så sprang alla tre lärare så långt bort de kunde. De var fasen rädda för oss och vi blev ju till slut skit arga. Fick inte heller ge några reflektioner på den delkursen, undra varför? Kanske insåg de att kommentarerna skulle vara så negativa att de inte vågade ge oss chansen.

Imorgon ska jag till landstoken. Pysselbutiken i Växjö som ska lägga ner. De har 50 % på allt imorgon. Får väl se vad som finns kvar eftersom de kört 30 % ett tag nu. Men nu har jag lovat José att efter landstoken imorgon och när jag köpt ett alfabet till cuttlebugen så ska jag inte köpa något på ett bra tag. Men önskelistan till födelsedag och jul kommer nog att bestå av scrapbooking relaterade saker. Har bland annat hittat en möbel på ikea som jag tror skulle funka bra till ändamålet eftersom jag nu har för mycket grejer till de trådbackarna jag har idag. Med den möbeln hoppas jag lite lättare bara kunna ta fram det jag vill ha just då. Just nu måste allt fram hela tiden eftersom de ligger ihop på det sättet.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0