Söndag

Då var det redan söndag igen. Är inte söndagar lite tråkiga? Man vet att det är dags att ställa sig in på att gå till jobb/skola igen. Imorgon börjar den nya kursen på allvar.  Måste ärligt säga att jag nog måste läsa på alla papper igen så jag vet vad som kommer hända. Kursintrot var ju innan praktiken. Så läraren räknar nog med att vi har lite koll på läget i alla fall.

Sitter nu och försöker skriva ihop ett reflektionspapper om praktiken. Är förvånad över hur segt det går. Är sådär söndagsseg idag, skulle nog helst lägga mig under en filt och se en romantisk film i stället. Men får göra lite nytta nu när sambon är iväg och jobbar lite.

Hoppas jag hinner göra lite natti natti bröd ikväll, om jag orkar. Måste ju ta hand om det på morgonen imorgon också innan jag sticker till skolan. Vi får se hur det blir med det.

I bakgrunden går nu låter Mine med Taylor Swift (har lagt upp låten tidigare i bloggen). Får passa på när sambon inte är hemma, jag tror låten börjar gå honom på nerverna. Har fortfarande dille på den. Tror inte jag har haft dille på låt så länge innan. Som sagt får passa på när jag inte stör någon.

Nä dags att slänga in en tvätt innan det är dags att fortsätta skriva.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0