snö

I natt kom den första snön. De hade ju faktiskt förvanat en del innan så att det var vitt utanför när man vaknade i morse var direkt inte överraskande. Gick iväg lite tidigare i morse för att det inte skulle sluta som många andra mornar, jag springer sista biten till hållplatsen precis innan bussen kommer fram. Lyckades till och med komma med en tidigare buss eftersom den bussen var ganska sen. Inser att jag är väldigt tidig och tänker att jag hoppar av en hållplats tidigare och passar på att ta lite extra luft så jag ska orka lite extra länge. Stiger av bussen och inser att där är en isfläck och tar det försiktigt över, hjälpte dock inte, två sekunder senare ligger jag på rygg och har precis gjort min första vurpa för säsongen. Tog emot mig med armbågen och har nu haft ont hela dagen, lägger jag armen emot nåt så gör det ganska ont. Jajaj ett lite extra minne av första snön.

Idag var sista dagen på praktiken. Verkade som att barnen kommer sakna mig lika mycket som jag dom. Hoppas det snart är dags för praktik igen.

Imorgon är det dags att dra sig till det kära universitetet igen. VFU-seminarium. Sugen? Nja, men ska bli kul att träffa gruppen igen och dela erfarenheter.

Just nu kollar José men även jag emellanåt på Jeff Dunham. Lägger in ett smakprov, har inte sett hela men detta är en av hans kändaste dockor tror jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0