Onsdag

Har börjat inse att det är närmare slutet än början på praktiken. Jag vill inte sluta.

José fixade lite extraknäck till mig i helgen. SÅ nice. De hade visst väldigt mycket att göra. Så ska ägna lördagen åt k-packa dvs montera ihop massa saker. Vet inte riktigt vad än så det blir spännande.

Måste fixa matlåda med ju. Så tråkigt. Blev inte riktigt som tänkt ikväll heller så nu måste jag fixa egen matlåda och nåt jag kan äta nu. Tips mottages tacksamt även om jag ser tipsen när redan problemet förhoppningsvis är löst. Min dåliga fantasi har varit extra hemsk den senaste veckan. SÅ bra matlådetips, tack!

Jag tror att jag redan har lagt upp den här videon men jag är helt galen i den här låten just nu. Tror att José börjar bli galen på mig också, jag lyssnar jämt på den just nu.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0