Onsdag

Har suttit här vid datorn en stund nu. Kollat mail, fejjan och lite sånt ni vet, med Oprah i bakgrunden. Men idag var inte alls lika gripande att titta på. Se när en kändis berättar om sitt drogmissbruk och andra saker som gått fel i hennes liv.

Just nu regnar det ute. JAg hann precis komma hem innan regnet. Men regnar nog inte super mycket. Är jätte ruggigt. De två senaste dagarna har jag ju suttit i solen som tittat in i vardagsrummet och bara myst av värmen. Men idag sitter jag och fryser.
Vädret har verkligen stor inverkan på en. Känner mig extra trött och är direkt inte sugen på att göra någonting. Mysig film sugen. Men tänkte försöka vara lite nyttig, vilket jag inte var det minsta igår. Skulle behöva diska av hyllorna i kylskåpet. det kanske får bli dagens nyttighet.

Så dags att göra lite nytta, antar jag. Hoppas vädret är roligare hos er.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0