Måndag

Idag påbörjade jag sista veckan på vfun. Är verkligen inte redo att redan sluta. Jag började ju igår liksom, eller ja det känns som det i alla fall.

Nu kan jag äntligen börja baka lite igen. Igår frostade vi av frysen. Oj så fin den är nu. Översta hyllan var ett tjockt islager innan. Men innan vi kunde ta hand om det så ville vi äta upp så mycket som möjligt så att inget gick förlorat. Så igår var hela balkongen full med frysvaror. Var inte så mycket som gick förlorat heller. Den lilla glass som var kvar gick ju förstås förlorad och nåt hade passerat bäst före datumet sen en tid så blev lite utrensning också.
SÅ nu ska jag baka lite så det blir lite hembakat här hemma igen. Har inte bakat på jätte länge nu bara för att inte fylla upp frysen när den ska frostas av. Har redan fått första beställningen från José. KANELBULLAR var det första han sa när jag började prata om att baka. Får se om det kanske blir lite i helgen.

Ikväll blir det tv mys framför Ullared. Nu är det bara två avsnitt kvar dvs bara två chanser till att vi kommit med. Vore ju kul att få några sekunder in fame.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0