Kanelbullar

Just nu har jag en sovande sambo bredvid mig. Kan ibland bli ganska förvånad på hur han helt plötsligt somnar, när han inte ens borde vara trött. Det är nog jobbigt att vara man. hahahhahha

Idag har jag äntligen fyllt upp frysen lite. Blev kanelbullar och en omgång chokladmuffins. Mums. Men hade inte förberett mitt bak så jätte mycket så ingredienserna började tryta mot slutet.

Imorgon ska jag skriva ihop ett arbete om min praktik. José behövde jobba lite imorgon så passar på medan han är borta.

Nu började nåt nytt tv program på tv. Ska se om det kan vara nåt skoj.

Nu tror jag sambon vaknade. Fast man kan inte vara så säker, trodde han vaknade för en stund sen men tror han svarade i sömnen. Men nu verkar han ha vaknat. "Ey, jag somnade" nähe

Nu blir det slapp resten av kvällen. kram på er


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0