Julen närmar sig

Var en sväng på City Gross nyss. De hade öppnat sin julmarknad så vi var där inne en sväng. Köpte två paneljulgardiner. Var förra årets modell tror jag för det var typ halva priset. Känns som att det inte gör så mycket att det var förra årets modell, jag menar jul blir det ju varje år. Två panelgardiner för 70 kr måste ju anses billigt i alla fall. Så nu har vi julgardiner till alla rum utom kontoret. Men där lär jag inte byta gardiner i första taget. De blir nog mest att de åker ner när det är dags att flytta härifrån. Med en ett jätte stort och tungt skrivbord ivägen så känns det inte särskilt aktuellt att byta gardiner så ofta.

Ikväll är det sista avsnittet av Ullared. SÅ det är sista chansen för oss att vara med. Men antar att de har ganska många de pratat med så man får väl inte bli alltför besviken om vi inte är med. Men vi får se.

Idag när jag kom hem satte jag mig i soffan och pluggade. Efter en stund kom solen runt knuten. Den värmde så skönt. Låg här i soffan i solen en bra stund. Var så varm och god sen. Sån skön skillnad mot att på morgonen frusit på väg till bussen.

Nu är det dags för sista rycket på min reflektion kring praktiken. Förstår inte riktigt varför det kändes så svårt den här gången.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0