Fredag och helg =)

Idag var det dags att dra sig tillbaka till universitetet. Det var ju kul att träffa klasskompisarna igen, men hade hellre varit på praktiken. Usch jag vet att jag har ältat det här ganska mycket. Men har trivts så himla bra. Verkligen en drömklass och en underbar handledare. Är rädd att det inte är någon praktik nästa termin. Får hoppas på det bästa. Kan ju hoppas att universitetet tycker att det är viktigt att vi hela tiden har kontakt med "verkligheten".

När jag kom hem idag så somnade jag på soffan. Var ganska trött och frusen. Så lite varm nyponsoppa och lägga sig under en varm filt blev rena sömnpillret. Trots över en timmes sömn i eftermiddag tycker jag att jag redan börjar bli sömnig. Är det hösten som gör sig lite påmind, att man blir tröttare???

Nu i helgen hoppas jag hinna baka lite. Kanelbullar och något matbröd. Kanske lite natti natti bröd, var super länge sen jag gjorde det nu. Fick också ett recept från min faster för ganska länge sen som jag inte provat än.

Nu är det dags för fredagsmys!


Kommentarer
Erika

Vi har ingen praktik iaf... borde vara samma för er.



http://www.youtube.com/watch?v=Nxuv-En5EU4&feature=related - Melvin the super hero med Jeffan.

2010-10-23 @ 15:59:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0