Chokladbollar

Nu har jag bakat tre omgångar med chokladbollar. Hoppas det blir uppskattat imorgon. Men känns som att chokladbollar alltid går hem.

Imorgon är sista dagen på praktiken. Vill verkligen inte sluta. Kan man vägra????

Idag var min lärare från universitetet på besök. Fasen vad nervös jag var innan. Vet inte varför egentligen. Han hade sagt att försöka att bara framföra det positiva som han såg. Vilket visade sig vara en del. Puh.. Men i natt drömde jag mardrömmar om hur jag hade glömt allt material till lektionen och började säga saker som var helt felaktiga. Men det gick ju bra. I natt lär jag väl drömma om hur jag rullar tusentals chokladbollar i stället. hahhaha

Nä nu börjar det väl bli dags att borsta igenom det nytvättade, nylippta håret. Känns alltid lite konsigt första dagarna efter en klippning, man känner inte igen sitt egna hår liksom.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0