ungar

Nu verkar ungarna en våning ner vara tillbaka till hundra. Varit tyst flera helger, de måste varit bortresta eller nåt. Men tro mig de har tagit igen allt denna morgonen. Till slut hörde man Josés stämma: HÅLL KÄFTEN!!!!!!!!!! hoppas de hörde det, men tveksamt sen började de dammsuga och skrika ännu mera.

Men blir så jäkla irriterar på denna familjen.
1. skrikande barn, nej tack
2. skrikande föräldrar som jagar upp sina barn som skriker ännu mer, nej tack
3. skrik i trappuppgången innan kl 10, nej tack
4. omflyttning av hela möblemanget innan kl 10, nej tack
5. dammsugning innnan kl 10, nej tack

låter väldigt klagande nu, men när  jag vill vakna av barnskrik och vakna tidigt av detta så SKAFFAR JAG EGNA BARN!!!!!!!!

vill ha sovmorgon lördagen efter en hel veckas nästan dygnet runt pluggande till tentan, SÅ DET SÅ!!!!

så nu har jag fått klaga av mig lite så tack för mig, denna morgonen/förmiddagen!


Kommentarer
mamma

Hejsan! Ni får väl prata med dom så här kan ni inte ha det.

2010-03-20 @ 15:27:11
Erika

Uscha då =/ Skulle gå och slå ner dom om jag var du :o



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0