Tack!

Tack för all positiv feedback på mitt riktigt bra resultat på salstentan.

Igår kom posten med ännu en glad nyhet, deklarationen. Får ca 4500kr tillbaka närmare 5000kr. Förstår inte riktigt vad jag gjort för att förtjäna detta men jag klagar inte, inte det minsta.

Så nu funderar jag på vad posten ska bjuda på för trevligheter idag. I måndags kom tentaresultatet, igår deklarationen med väldigt goda nyheter. Jag väntar spänt på dagens post och jag har sett postmoppen på gården så den borde snart vara här.

Nä nu borde jag väl plugga lite, har faktikst sökt lite jobb nu på förmiddagen, lite extra knäck och sommarjobb. VI får väl se vad som händer.

Oj, nu trillade posten in.

Ska gå och kolla in läget. Ha det bra tills vi hörs!

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0