Söndag

Japp, idag är det söndag, om ni nu inte visste det. Men det ni kanske missat är att vi ställt om klockan i natt. Tycker de gjort ovanligt lite reklam om det, eller har jag inte lyssnat med de öronen.

Igår var Malin här. Hade ett riktigt trevligt dygn ihop. Tror att jag lyckades lura Malin att bli lite scrapbooking galen hon med. Sorry.

José har äntligen köpt sig en mp3-spelare. En som passar hans alla krav. Ni ska veta att det inte är lätt leta teknik prylar med honom. Han har så fruktansvärt höga krav. Helst ska teknikprylarna har teknik som inte ens finns på marknaden än. MEN han lyckades hitta en han tycker väldigt mycket om. Så nu sitter han troligtvis hela dagen och letar låtar och pysslar med annat som rör hans nya fina spelare. VAr visst en av de bästa på marknaden, så han borde väl vara nöjd.

Vad ska jag göra idag då, hmmm....... 

Eftersom alla scrapbooking prylarna fortfarande ligger framme kommer jag väl att sätta mig där en stund. Lite städning får nog allt stå på schemat också, men är inte särskilt pepp på det, men dammråttorna börjar komma fram lite för mycket. Vem kom på den dumma iden med damm och dammråttor? Jag hade klarat mig bra utan det i alla fall.

Jo nu vet jag vad jag nog ska göra mer förutom att städa då. Se Kulla-Gulla. Ni som kände mig som liten vet hur galen jag var i Kulla-Gulla böckerna. De finns ju filmatiserade också och jag har länge funderat på att köpa den. Sen igår var Malin, José och jag inne på Hemmakväll och då visade det sig att alla deras "Köp 1 för 139kr eller 2 för 199kr"  var sänkta till 89 kr styck. Där fanns den med så jag slog till. Alla tre kom ut med två filmer var och var väldigt nöjda.

Är det bara jag som tycker att jag varit extra lat idag??? Klockan är ett och jag har inte gjort något vettigt, bara ätit frukost. Men samtidigt är ju klockan bara 12 egentligen eftersom kroppen är inställd på gammal tid. Vid tolv brukar jag börja göra något vettigt på helgerna när jag inte har det minsta planerat.

Ha en bra dag på er allihopa, hoppas vi slipper åskan och regnet idag.

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0