Ett försök till uppdatering

Jag är visst ganska dålig på det här med att uppdatera. Men känns som att det inte händer så mycket spännande i mitt liv.
Jag menar att se brevbäraren som en av dagens höjdpunkter kanske inte gör mig till världens mest intressanta människa. Men så blir det när man sitter ensam och pluggar för många dagar.

En annan anledning till att jag varit dålig på att uppdatera är att allt kännts lite tungt. Många blir väl deprimerade på hösten när vintern är på väg. Men inte jag, jag blir deprimerad när våren är på väg. Men sen har jag ju aldrig varit som alla andra heller.

Men om vi skulle komma till någon typ av uppdatering då!

Igår letade vi fram min gamla cd-spelare som jag hade när jag bodde hemma. Jag tycker den är underbart fin och blev glad när vi bestämde oss för att ta fram den. Men lyckan blev kortvarig, den vill inte fungera. Luckan för cd-skivor öppnar sig hela tiden och när den väl bestämmer sig för att stanna kvar så vill den inte börja snurra skivorna. Jag utlovar en bra belöning till den som lyckas få min cd-spelare att fungera problemfritt.

I veckan blir det tentaplugg. Har den första salstentan på fredag. Börjar bli sjukt nervös.

Den nya tupperware katalogen har kommit och jag har till 99% säkerhet bestämt mig för att lägga tupperware på hyllan för stunden i alla fall. Fortsätter kanske månaden ut bara. Så vill ni beställa något (i alla fall från mig) så hör av er snarast.

Titta jag börjar ju få ihop ett riktigt långt inlägg. Kanske som kompensation för den dåliga uppdateringen den senaste tiden. HAr jag något mer kul att berätta???

hmmm

*funderar*


*funderar*

*funderar*

JA, nu kom jag på det. Vi har köpt en ny matta till soffbordet.

Jo en grej till. Härom dagen köpte jag ansiktsprodukter för över 800kr. Galet värre, kände mig som en lyxig hemmafru bara för att jag hade råd med det, sen att det bara blev en hundralapp kvar efter den affären behöver vi ju inte prata om. *ler*
Men nu ska mitt ansikte i alla fall inte vara så torrt längre. Tycker redan jag märkt en viss skillnad mot de andra billiga produkterna jag haft innan.

Nä nu ska jag nog lägga ner här. Se om det finns någon mer intressant blogg att läsa.

Kramisar på er

//Ida


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0