Julen närmar sig

Nu är det inte många dagar kvar till julafton. Jag har verkligen inte lust att plugga över julen, varför kan inte studenter också få julledigt, kan vi inte vara värda det? Blir till att plugga hela julen, great.
Ska ner till stan och köpa lite julklappar senare. Försöka se till så att jag är helt färdig med alla klappar. Ska också lämna av min första tupperware beställning, hoppas julklapparna blir uppskattade.

Ikväll är det julfest på teleborgs slott, för er som inte vet så är det inga dåliga grejer. Ett stort fint slott som jag aldrig fått se insidan av tidigare.

Imorgon ska jag jobba mellan 12-17, men det är inte det roliga med morgondagen. Nä imorgon Kommer min egna MALIN. Längtar så, vi har så sjukt kul ihop. Julmys står på schemat, med paketöppning och göra julgodis. Underbart.

Nä nu får det nog bli lite genuspedagogik innan jag ska ner på stan. Vill avsluta inlägget med  en av mina absoluta favorit jullåtar, både att sjunga och lyssna på nu. Lyssna och njut.



Kommentarer
Amanda

åh gud den låten gav mig verkligen extra julkänsla

2009-12-18 @ 10:30:17
URL: http://dimalimsliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Ida

RSS 2.0